Campanie Canon împotriva fotografierii mobilul

Ca răspuns la popularitatea tot mai mare de care se bucură fotografia cu mobilul (curentul Iphoneography), ceea ce afectează desigur şi vânzările de aparate foto, Canon a lansat o campanie împotriva acestui gen de fotografie.

Campania “Interruptions” e realizată de firma de publicitate JWT şi ilustrează într-o notă amuzantă situaţii în care procesul fotografierii cu telefonul mobil este întrerupt de cei dragi. Protagoniştii reclamelor par astfel surprinşi de faptul că telefonul chiar sună şi chiar trebuie folosit în acest scop.

Conform unui studiu realizat de reţeaua de telefonie mobilă O2 şi citat de Petapixel, utilizatorii de telefoane smart îşi cumpără dispozitivele mai mult pentru a fotografia decât pentru a vorbi la ele.

Totodată, cele mai populare camere foto de pe Flickr (cel mai mare site de photo sharing),  sunt cele mai recente 3 modele de Iphone: 4, 4s si Iphone 5.

Având aceste date, reacţia producătorilor de echipamente foto pare destul de firească, şi n-ar fi de mirare ca şi ceilalţi producători să lanseze campanii similare.

Campanie Canon împotriva fotografierii cu mobilul

 campanie canon

campanie canon

campanie canon