Flickr, design nou şi spaţiu de 1TB

Yahoo a lansat luni noul design al site-ului de fotografie Flickr, oferind totodată spaţiu de stocare gratuit de 1 TB pentru utilizatori (avantaj oferit în trecut doar contra cost, în cadrul serviciului Flickr Pro).

Îmbunătăţirile sunt explicate în amănunt pe blogul Flickr şi includ:

  • spaţiu de stocare gratuit de 1TB (suficient pentru 500.000 imagini la rezoluţie mare)
  • nou layout al paginii de start
  • nou layout al paginii utilizatorului, cu loc pentru cover şi fotografie de profil
  • un nou mod slideshow
  • posibilitatea de a încărca clipuri video full HD de până la 3 minute
  • o nouă aplicaţie mobilă pentru Android

flickr nou home

flickr nou user

Pe scurt, mai mare, mai mult, mai modern, mai social.

Trebuie remarcat totuşi că “reinventarea” Flickr nu aduce nimic nou pe piaţă, nici o inovaţie în web şi social media, este doar o compilaţie de caracteristici care se regăsesc deja de ceva timp în produsele concurenţei (Facebook, Google Plus, Vimeo, Instagram). Se pare că noul Flickr e mai degrabă încercarea companiei Yahoo de a ţine pasul cu concurenţa în lumea reţelelor sociale, o tentativă puţin disperată de adaptare la universul digital actual.

Un pic prea puţin, prea târziu am putea spune, cu riscul de a subestima puterea de adaptare a gigantului Yahoo.

Comments

  1. […] aparent destul de neinspirată a fost dată cu ocazia relansării Flickr şi a reuşit să inflameze lumea fotografiei, numeroşi autori publicând în scurt timp articole […]

  2. […] având în vedere că, deşi nu prezintă nicio inovaţie semnificativă în lumea social media, noul Flickr oferă totuşi avantaje de spaţiu ce par incredibile chiar şi pentru nivelul de dezvoltare […]