Yahoo a lansat luni noul design al site-ului de fotografie Flickr, oferind totodată spaţiu de stocare gratuit de 1 TB pentru utilizatori (avantaj oferit în trecut doar contra cost, în cadrul serviciului Flickr Pro).
Îmbunătăţirile sunt explicate în amănunt pe blogul Flickr şi includ:
- spaţiu de stocare gratuit de 1TB (suficient pentru 500.000 imagini la rezoluţie mare)
- nou layout al paginii de start
- nou layout al paginii utilizatorului, cu loc pentru cover şi fotografie de profil
- un nou mod slideshow
- posibilitatea de a încărca clipuri video full HD de până la 3 minute
- o nouă aplicaţie mobilă pentru Android
Pe scurt, mai mare, mai mult, mai modern, mai social.
Trebuie remarcat totuşi că “reinventarea” Flickr nu aduce nimic nou pe piaţă, nici o inovaţie în web şi social media, este doar o compilaţie de caracteristici care se regăsesc deja de ceva timp în produsele concurenţei (Facebook, Google Plus, Vimeo, Instagram). Se pare că noul Flickr e mai degrabă încercarea companiei Yahoo de a ţine pasul cu concurenţa în lumea reţelelor sociale, o tentativă puţin disperată de adaptare la universul digital actual.
Un pic prea puţin, prea târziu am putea spune, cu riscul de a subestima puterea de adaptare a gigantului Yahoo.
Pingback: Yahoo îngroapă fotografia profesionistă - Pagina Foto
Pingback: Marissa Mayer îşi cere scuze - Pagina Foto