În urma reacţiilor virulente la adresa CEO-ului Yahoo, Marissa Mayer, stârnite de o declaraţie de presă neinspirată, aceasta şi-a cerut scuze pe contul său de Twitter în cursul zilei de ieri.
Astfel, directorul Yahoo (compania care deţine Flickr) admite în repetate rânduri că formularea a fost nefericită şi susţine că nu s-a referit la fotografii profesionişti, aşa cum reieşea din declaraţia sa, ci doar la conturile Pro de Flickr.
Totodată, Flickr oferă posibilitatea celor care cu conturi Flickr Pro de a-şi continua abonamentele, deşi cu noile avantaje oferite utilizatorilor cu conturi gratuite, vechile abonamente nu prea mai au sens:
- Recurring Pro members currently have the ability to continue renewing at the same price.
- Eligible Pro members can get a prorated refund for a limited time.
- Eligible non-recurring Pro members can purchase a recurring Pro subscription.
- Pro users will no longer appear with a “Pro” badge beside their name or buddy icon
Rămâne de văzut ce impact vor avea schimbările Flickr în lumea fotografică, având în vedere că, deşi nu prezintă nicio inovaţie semnificativă în lumea social media, noul Flickr oferă totuşi avantaje de spaţiu ce par incredibile chiar şi pentru nivelul de dezvoltare tehnologică din acest moment.
Foto: J. D. Lasica
Pingback: Moartea fotografiei profesioniste - Pagina Foto